Searching...

Popular Posts

miercuri, 20 noiembrie 2013

Declaratii de Dragoste | Doar impreuna

Suntem litere rătăcitoare pe filele vechi și uitate a unui copil, dar împreună am putea înșira în pagină cel mai frumos roman de dragoste.
Suntem paleta și pensula... perimate pe rafturile unui pictor, dar împreună am putea picta cea mai superbă operă de artă.
Suntem 2 semințe de flori, pierdute în pachetul unui grădinar, dar împreună am putea transforma pământul într-o grădină imensă cu flori din cele mai colorate.
Suntem suflete haine și visătoare ce nu au suferit decît eșecuri, dar împreună putem atinge fericirea absolută.
Suntem muritori de rînd, dar împreună am putea prinde aripi, cuceri înălțimile și stăpîni universul.
Pentru că vreau sa fii cel mai fericit om din lume, pentru că știu că o meriți cu adevărat și pentru că știu că nu am putea exista în singurătate, îți ofer ție ceea ce am mai scump... Inima mea îți aparține!

0 коммент.:

Trimiteți un comentariu